Navneetiketter til tøj
Smarte navneskilte til at klæbe på tøjet
Med Avery's selvklæbende navneskilte kan du nemt lave midlertidige printede eller håndskrevne navneskilte og kongresmærker til events, møder og fester. De klæber godt på de fleste tekstiler, og kan nemt fjernes igen uden at ødelægge eller efterlade mærker på tøjet.*
Navneetiketterne kan printes med dit eget design via vores GRATIS skabelon program, Avery Design & Print. Her kan du nemt og hurtigt tilføje dine besøgenes navne, titler og dit firmas logo.
*(Brug ikke på sarte tekstiler som silke og fløjl)
Undgå navneforvirring
Få nemt overblik over dine gæster og deltagere
Når mange mennesker er samlet til konferencer og seminarer, eller når du afholder kurser, workshops, møder eller andre events, kan det være svært at holde styr på hvem der er hvem.
Med Avery's brede sortiment af miljøvenlige selvklæbende navneskilte / kongresmærker kan du selv lave elegante og informative navneskilte til mødedeltagerne. Det letter check-in tiden når deltagerne møder op, og giver hurtigt overblik over deltagerne under mødet, seminaret eller konferencen, både for dig som arrangør og for deltagerne når de smalltalker i pauserne.
Skiltene kan laves på forhånd, og du kan nemt flette navne, titler og andet relevant information ind på dem, samt indsætte dit logo, designe og layoute navneskiltene selv eller bruge en af de mange skabeloner med Avery's gratis software Avery Design & Print.
Ved du ikke på forhånd hvad dine gæster hedder, eller har du brug for et navneskilt i en fart til en ekstra mødedeltagere, så kan du også skrive på etiketterne i hånden med en permanent marker. Navneetiketterne fås i forskellige størrelser og med blå, rød eller ingen ramme.
Etiketterne klæber på alle tekstiler undtagen sarte tekstiler som silke, fløjl mv. De kan naturligvis fjernes igen uden at de efterlader mærker på tøjet.
I sortimentet findes også navneetiketter du kan skille fra hinanden på det printede ark, hvilket giver en stor tidsbesparende, ved sortering og distribution af navneskilte til store arrangementer.