Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Når du har lagt din ordre, behandles dine ordrer med det samme og videresendes til produktion. Dette betyder, at annulleringer eller ændringer ofte ikke længere er mulige.

I tilfælde af at du opdager en fejl, bedes du straks kontakte os, så prøver vi at hjælpe dig. Desværre kan ordrer, som produktionsprocessen allerede er startet på, ikke længere annulleres - det beklager vi!

Kontakt vores kundeservice på telefon 70101800 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15) eller via e-mail til [email protected].

Får jeg en ordrebekræftelse?

Når vi har modtaget din ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail.

Hvis du ikke har modtaget en e-mail inden for en arbejdsdag efter bestillingen, bedes du kontakte os.

Kontakt vores kundeservice på telefon 70101800 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15) eller via e-mail til [email protected].

Hvor kan jeg se min ordrestatus?

Du kan til enhver tid tjekke din ordrestatus på din kundekonto hvis du har oprettet en konto.

Derudover modtager du automatisk en leveringsbekræftelse, så snart dine produkter er sendt.

Hvordan fungerer rabatkoden?

Bemærk, at vi en gang imellem kører kampagner, hvor vi tilbyder rabatkoder. Start med at kontrollere hvad rabatkoden er egnet til.

Nogle koder fungerer kun med visse varer, mens andre kun er forbeholdt første gangs ordrer.

Du skal også kontrollere udløbsdatoen for koden, da koderne kun er gyldige i en begrænset periode.

Hvordan tjekker jeg, om min ordre er gået igennem?

Når vi har modtaget din ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail.

Hvis du ikke modtager en e-mail inden for en arbejdsdag efter bestillingen, bedes du kontakte os.

Kontakt vores kundeservice på telefon 70101800 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15) eller via e-mail til [email protected].

Jeg prøvede at betale for min ordre, men jeg modtog ikke en ordrebekræftelse. Er ordren gået igennem?

Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen, må vi antage, at noget gik galt, og at din ordre ikke er gået igennem. Tjek evt. om e-mailen er endt i dit spam-filter.

Vores kundeservice hjælper dig gerne med at kontrollere den aktuelle status for din betaling.

Kontakt vores kundeservice på telefon 70101800 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15) eller via e-mail til [email protected].