Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg redigere mine data?

Hvordan kan jeg redigere mine data?
Du kan til enhver tid ændre dine data. For at kunne gøre dette, skal du logge på din kundekonto.

Du kan ændre dine data både under menupunktet ”Kontooversigt”, og under "Adresser".

Jeg har glemt mit kodeord. Hvad gør jeg?

Det er intet problem. Du kan til enhver tid nulstille dit kodeord. Klik på ”Glemt kodeord” under ”Min konto” og indtast din e-mailadresse.

Herefter vil du modtage en e-mail med et link, som du kan nulstille dit kodeord med og gemme et nyt kodeord.

Klik på ”Nulstil kodeord” i e-mailen og indtast efterfølgende et nyt kodeord.

Efter at du har gemt dit nye kodeord, kan du logge ind igen.

Hvordan sletter jeg min kundekonto?

Hvis du vil slette din kundekonto, så skal du blot kontakte vores kundeservice.

Kontakt vores kundeservice på telefon 70101800 (mandag til fredag fra kl. 8.30-15.00) eller via e-mail til [email protected]

Hvordan laver jeg en konto?

Du kan oprette en kundekonto mens du bestiller eller her.

Når du har oprettet en konto får du følgende fordele:
- Fortsæt hurtigere gennem kassen, når du foretager et køb
- Se ordrestatus og tidligere ordrer
- Genbestilling med et enkelt klik
- Håndtering af flere leveringsadresser

For at oprette kontoen skal du indtaste dit fornavn, efternavn og email, samt lave et password. Derefter modtager du en bekræftelsesmail fra os hvor du skal bekræfte at du vil oprette kontoen, før du kan logge ind.