Arranger firmaevents med succes

Effektiv planlægning af møder og arrangementer

Ofte afhænger succesen af et firmaevent af detaljen. Vi har tips og idéer til dig som gør organisering af møder, messer, præsentationer, konferencer mv nemmere.

At planlægge møder kan være en stressende oplevelse. Udover invitationer og navneskilte, er der også andre ting, du skal have styr på. Har du mon husket det hele? Med lidt hjælp fra Avery er planlægningen af møder intet problem. Vi giver dig en let og overskuelig guide til hvordan du skal gribe det hele an.

Arranger events med succes med produkter fra Avery
Avery selvklæbende navneetiketter

Den succesfulde start

Gør et godt førstehåndsindtryk med professionelle navneskilte

Årh... Hvad er det nu hun hedder? Det er bare så meget nemmere når alle deltagere har navneskilte på. Vores selvklæbende navneetiketter er perfekte til at gøre et godt indtryk fra starten når dine gæster ankommer. De klæber sikkert på mødedeltagernes tøj, og kan naturligvis nemt fjernes fra skjorter og bluser uden at efterlade limrester eller beskadige stoffet.

Så alt du behøver er blot en liste over de gæster du venter. Etiketterne designes på forhånd med vores gratis online program, og printes på din laserprinter. Skulle der dukke en uventet gæst op, så fortvivl ikke, personens navn kan skrives på navneetiketten med en permanent marker. På den måde kommer eventet godt fra start med professionelt udseende navneskilte til alle gæsterne.

Arranger events med succes med Avery

Professionel ned til mindste detalje

Lav individualiserede mapper og foldere

Et andet godt tip til at give dit event et ekstra professionelt udtryk, er at holde alt materiale der uddeles i forbindelse med eventen i samme design. Dermed sikre du at der er en rød tråd gennem hele arrangementet.

Det er nemt at målrette fx en generisk folder, blok eller lignede med en etiket: Lav etiketten i samme design som den invitation du har sendt ud for eventen. Vores gratis online program har masser af professionelle skabeloner som kan hjælpe dig med at opnå et flot og gennemgående look på alle materialer. Indsæt din virksomheds logo og tilføj grafik og informationer om den aktuelle event og sæt etiketten på alle de materialer som deltagerne får, så sikre du et et professionelt indtryk af dit arrangement fra start til slut.

Arranger events med succes med Avery

Husk det hele!

Checkliste til planlægning af dit næste firmaevent

 

Fastlæg mål for mødet/begivenheden:

  • Afstem målgruppe og udarbejd gæsteliste
  • …Vedtag mødets/begivenhedens navn og logo
  • Fastlæg dato og mulige lokationer
  • …Lav en foreløbig dagsorden med de emner, der skal gennemgås
  • …Sæt tidspunkter på, inkl. start og sluttidspunkt for hver dag
  • …Vedtag budget og gennemgå og evaluér financieringsmuligheder
 

Lokation:

  • Definér antal gæster
  • Undersøg og sammenlign forskellige lokationer (hoteller, konference centre og restauranter mv)
  • Sammenlign priser
  • Undersøg muligheder for mad, drikke, snacks mv
  • Check lokale størrelser og mulige bordopstillinger
  • Gennemgå alle faciliteter inkl. scene, borde til priser/præmier, informationsskranke, omklædningsrum, lager og presserum
  • Check tilgængelighed af audio-visuelt udstyr og test det
  • Undersøg muligheder for dekoration af lokale og borde
  • Check de områder, hvor gæsterne opholder sig i pauser
  • Undersøg transportmuligheder til/fra stedet og parkeringsmuligheder
  • Hvis det er et udendørsarrangement: Undersøg alternativer i tilfælde af dårligt vejr
  • Vedtag endelig lokation og bekræft dato og priser
  • Udform en kontrakt, der inkluderer alle detaljer

 

Program:

  • Lav detaljeret dagsorden med tid på hvert enkelt emne
  • Find en vært, der kan holde velkomsttalen, introducere foredragsholderne og holde afslutningstalen
  • Planlæg pauser og evt. underholdning

 

Foredragsholdere/talere:

  • Lav en liste over potentielle talere - interne såvel som eksterne
  • Tag kontakt til mulige talere for at aftale rammer og betingelser
  • Vedtag, hvem der skal tale. Udform og underskriv kontrakter
  • Spørg om de har behov for specielt udstyr og bestil dette
  • Lav navneskilte til foredragsholderne. Brug evt. Avery's printbare navneskilte - de kan nemt og enkelt designes og
    printes på på din egen printer
  • Forbered skabelon til præsentationen - i din virksomheds design
  • Sæt deadline for, hvornår foredragsholderne skal sende deres præsentationer
  • Saml alle præsentationer og gem en ekstra kopi, fx på en USB stick
  • Arrangér overnatning og hjælp med at arrangere rejser
  • Find en kontaktperson og arrangér beværtning i løbet af arrangementet
  • Husk eventuelle takke-gaver til foredragsholderne

 

Invitationer:

  • Opret en database med alle adresser
  • Design professionelle adresseetiketter med firmalogo. Det gøres nemt med Avery® adresseetiketter og tilhørende gratis software
  • Print og send invitationer
  • Lav opfølgningsbrev og planlæg opringninger

 

Invitationerne bør indeholde:

  • Firma logo
  • Arrangementets navn og anden branding af arrangementet
  • Start og slut dato og tid
  • Lokation med fuld adresse og kørselsvejledning inkl. parkering og offentlige transport muligheder
  • Dagsorden med detaljer om foredragsholdere/talere
  • Evt. dresscode
  • Pris for deltagelse samt afbestillingsregler
  • Information om indkvartering og bespisning
  • Booking detaljer med deadline
  • Kontaktperson ved forespørgsler

 

Dokumenter til deltagere:

  • Lav navneskilte i din virksomheds design, som viser deltagerens navn, titel og firma. Disse laves på få minutter med Avery navneskilte og software
  • Forbered professionelle og strukturerede dokumenter
  • Print præsentationerne, produktkataloger, deltagerliste og evalueringsskemaer.
  • Indsæt det i en mappe eller et ringbind, og brug Avery rygetiketter til at printe arrangementets navn og logo og sæt på mapperyggen
  • Print overskuelige indeks og faner med Avery IndeksMaker™ eller ReadyIndex™ - Det hele designes og printes nemt med Avery Design & Print
  • Køb evt. gaver eller give-aways

 

Udstyr:

  • Sørg for at alt udstyr er til rådighed, inkl. bærbar PC, projektor/skærm, lydanlæg med fjernbetjening, mikrofoner, internet adgang mv
  • Papir og skriveredskaber til deltagerne
  • Flipcharts / Whiteboard

Vores produktanbefalinger

Avery Navneskilte og etiketter til tøj - Design og print professionelle navneskilte på ingen tid!
Klæd gæster og mødedeltager godt på!
Avery permanente universeletiketter - Én etiket - utallige formål!
Én etiket - Alle printere!
Avery etiketter til mapper og ringbind
Lav flotte etiketter til dine ringbind og mapper
Avery Design & Print

Avery Design & Print

Design og print dine etiketter nemt og enkelt med vores gratis software.

Masser af gratis skabeloner og cliparts.
Avery Kundeservice

Kundeservice

Har du spørgsmål?

Ring eller skriv til kundeservice. Vi sidder klar til at hjælpe dig!